Onkyo TX-SR604E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-SR604E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wlv3 04-06-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR604E

Heb deze versterker een paar weken in bezit. Zit echt een top geluid in. Heb deze versterker aangesloten op de speakersset Kef 2005.2 klinkt echt geweldig.
Instellen van het systeem is heel goed te doen. Zeker door de meegeleverde mic voor het automatisch inregelen van de speakers. Wel een minpuntje is het instellen van andere afstandbedieningen op je remote. Schijnbaar staan niet alle codes in het meegeleverde lijstje.
Aanrader dus!!!

linels 15-05-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR604E

ik heb nu deze verstreker bijna 3 weken.Nu heb ik alles geprobeerd .wat en mooi ding.Heeft ongelooflijk goede geluid.dit had ik echt niet van een recevier verwacht ,omdat ik altijd hi-fi freak geweest ben.Vooral de prijs en kwaliteits verhouding is eneorm fgoed.Nu heb ik via pure audio twee goede stereo luidspreker aan gesloten ,klink ook geweldig.!!!
deze zware jonge wordt d.m.v meegeleverde microfoon afstellen werk perfect.!!!
Alleen het prograammeerbare afstanbediening voor andere apparaten te besturen werkt minimaal .Het zou aan dit opgegeven codes ligggen .

Weertthebest 06-04-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR604E

Ik heb ruis op alle ingangen. Met name duidelijk hoorbaar bij een volume boven de 50. Na controle blijkt dat de 7.1 processor ruist. Tevens ontstaat er ruis als het display is gedimt. Hoe minder licht, hoe meer ruis. Deze ruis is er niet bij stereo en direct. Dus ik denk dat er in de dimmer ruis zit en de 7.1 processor. Verder is het geluid zeer zuiver: daarom hoor je ook de ruis waarschijnlijk.

henk rond 11-03-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR604E

ik heb de onkyo 604 gekocht en nog geen seconde spyt gehad een zeer vol geluid en zeer strakke bas ook zonder subwoofer een goede tip koop zuilspeakers in plaats van satelietspeakers dan komt deze receiver volledig tot zyn recht ik zelf heb hem gebieneerd met magnat speakers een perfecte match

Robertm 05-03-2007
Geschreven voor: Onkyo TX-SR604E

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze receiver. Het instellen blijkt een fluitje van een cent. Je hebt het handboek nauwelijks nodig indien je een klein beetje technisch bent. Ik had hier veel problemen mee verwacht, maar gelukkig viel dat reuze mee!
De mirco niet gebruikt, op gehoor gedaan. Gaat prima.
Ik heb naast deze receiver de kef 200.5.2 gekocht. Een uitstekende combinatie.
Wat een genot om naar muziek te luisteren of film te kijken.

Tip, koop een vergulde scart voor dvd naar tv en vergelijk dat maar eens met je normale scart, scheelt veel voor 3 tientjes.

Macpc 11-01-2007

Klasse apparaat !! Zuiver geluid. Heb hem nu 14 dagen. Met mijn speakers zijn
van Studio L serie van JBL een perfekte combinatie !!
Wat mijn wel opviel is dat als je met de microfoon de instellingen doen, heb ik
wenig laag uit mijn subwoofer.
Ik heb een perfekte 5.1 opstelling, dus daar ligt het niet aan. Ik heb alles
dan ook met de hand goed gezet, en gaat op zich ook prima !!

Zeker prijs kwaliteit een aanrader !!!
groetje jos